فومن نیوز

بهترین انتخاب برای بهترین شهروند

فومن نیوز

بهترین انتخاب برای بهترین شهروند

در این وبلاگ گزیده ای از اخبار مورد علاقه نویسنده آن را بخوانید

دیروز جلسه شورای شهر فومن برای انتخاب شهردار برگزار شد.
ابتدا هر یک از اعضا از بین 14 نفر کاندیدا  نام دو نفر را در برگه ها نوشتند که مهندس جواد عامر و حامد عبدالهی به مرحله دوم راه یافتند.
در مرحله دوم  مهندس عامر و حامد عبدالهی هر کدام صاحب 3 رای شدند یک رای هم سفید انداخته شد.در نهایت اعضای شورا برای انتخاب شهردار به نتیجه نرسیدند.
بر اساس شنیده ها (علیرضا علیدوست/سیدنورالدین نعمتی/مهیار ابراهیمی) به مهندس جواد عامر , (زهرانظری/فرامرز ولیزاده/سید سینا میرنرگسی) به حامد عبدالهی و شاهین علیزاده نیز رای سفید داد.
حامد عبدالهی که فردی غیر فومنی و تنها سابقه کاری وی مدیریت تالار عروسی است با حمایت  غ.ج نماینده رشت و ر.ج نماینده سابق فومن و همچنین خانم نظری نتوانست پست شهرداری را تصاحب کند.
گفتنی است پیش از این خانم نظری در مصاحبه با 4دی گفته بود (انتخاب شهردار مهمترین کار شوراست.برخی دوستان چون تجربه شورا ندارند اهمیت موضوع را حس نکرده اند.انتخاب شهردار خیلی مهمتر از آن است که با خواندن برنامه و شنیدن دفاعیه انجام شود). با این وجود ایشان از فردی حمایت کردند که تنها کارنامه او مدیریت تالار عروسی بود.
  • ۹۲/۰۸/۰۵
  • فومن نیوز

نظرات  (۲)

دوست عزیز خیلی یک طرفه به قاضی نشستی خیلی خوشحال میشیم از سوابق بسیار ارزشمند جناب عامر هم مینوشتی هر کس یه سایت بزنه همین میشه دیگه راستی جهت اطلاع شما بگویم سوابق حامد عبداللهی فقط مدیر عاملی تالار نیست
پاسخ:
بله آقای عبداللهی سوابق زیادی دارن چون برنامه کوتاه مدتشون برای فومن زدن مترو بود!!!!

دمت گرم تیترت خیلی باحال بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی