فومن نیوز

بهترین انتخاب برای بهترین شهروند

فومن نیوز

بهترین انتخاب برای بهترین شهروند

در این وبلاگ گزیده ای از اخبار مورد علاقه نویسنده آن را بخوانید

 نام قالیباف در بین نزدیکان روحانی برای پذیرش پست معاون اولی به دفعات تکرار شده است.

در همین حال مشرق نوشت، در روزهای اخیر، نقش ناطق نوری در رایزنی و مشاوره برای انتخاب اعضای کابینه روحانی پررنگ‌تر شده است. در میان اسامی پیشنهادی ناطق نوری، چهره‌های اصولگرا و مستقل زیادی مشاهده می‌شود.

از سوی دیگر برخی عناصر تندرو وابسته به جناح اصلاحات که منتظر دعوت از آنها برای حضور در کابینه روحانی بودند، این روزها به‌خاطر بی‌توجهی و عدم دعوت به‌شدت ناراحت و عصبی هستند.

چهره‌های مطرح اصولگرا هم در جلسات متعددی که درباره نحوه تعامل با دولت دکتر حسن روحانی داشته‌اند این محورها را به تصویب رسانده اند:


1- در صورتی که رئیس‌جمهور منتخب از مدیران و چهره‌های اصولگرا در خواست کمک کرد باید همکاری لازم با وی صورت بپذیرد و تا آنجا که ممکن است موانع پیش روی دولت یازدهم برداشته شود.

2- نباید به مطالبات عمومی از دولت جدید در رسانه‌ها دامن زد.

3- نباید با اقدامات دولت روحانی برخورد شتابزده و عجولانه داشت.

4- انتخاب حسن روحانی از مصادیق آیه شریفه "عسی ان تکرهوا شیئاً و یجعل الله فیه خیراً کثیراً" است. نظام اسلامی از فرصت‌های به دست آمده در انتخابات یازدهم باید نهایت استفاده را ببرد.

همچنین خبر می رسد که دولت احمدی‌نژاد در صدد واردات و تأمین کالاهای اساسی کشور همچون گندم، گوشت، علوفه، روغن، شکر و... تا پایان سال 92 است. دولت برای این مهم 9 میلیارد دلار هزینه خواهد کرد تا دولت منتخب با آرامش بیشتری به کارها بپردازد.

  • ۹۲/۰۴/۲۲
  • فومن نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی