فومن نیوز

بهترین انتخاب برای بهترین شهروند

فومن نیوز

بهترین انتخاب برای بهترین شهروند

در این وبلاگ گزیده ای از اخبار مورد علاقه نویسنده آن را بخوانید

کوچکی نژاد: در مجموع بازشماری آرای این صندوق‌ها در انتخابات شورای شهر رشت تعداد شش نفر منتخبان جابه‌جا شدند یعنی تعدادی از اعضای اصلی با علی‌البدل‌ها جابه‌جا شدند و ردیف کاندیداها تغییر پیدا کرد.

وی با بیان اینکه نتیجه این بازشماری به تهران ارسال شده است، اذعان کرد: برخی آرای نامزدهای منتخب تا 150 رأی بالا و پایین شده بود و اگر هیئت عالی نظارت بر انتخابات مرکز درخواست هیئت عالی نظارت استان را نپذیرد 20 درصد صندوق‌ها دوباره بازشماری می‌شوند.

کوچکی نژاد تصریح کرد: اکنون کار انتخابات شورای شهر رشت به پایان رسیده و منتظر اعلام مرکز هستیم که تا شش مرداد امسال پاسخ را می‌دهند.

*انتخابات شورای شهر رشت ابطال نمی‌شود

نماینده مردم رشت در مجلس درباره احتمال ابطال انتخابات شورای شهر رشت تأکید کرد: انتخابات شورای شهر رشت به هیچ عنوان ابطال نمی‌شود و در کار ما تنها شمارش آرا مورد بحث است و در جمع‌بندی نهایی به این نتیجه رسیدیم که چند نفر از انتها جابه‌جا می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اشکالات انتخابات شورای شهر رشت به گونه‌ای نبوده که بخواهیم آن را ابطال کنیم و اگر تهران این نتیجه را بپذیرد دیگر موضوع انتخابات شورای شهر رشت به پایان می‌رسد در غیر این صورت بار دیگر صندوق‌ها بازشماری می‌شوند.

  • ۹۲/۰۴/۲۰
  • فومن نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی