فومن نیوز

بهترین انتخاب برای بهترین شهروند

فومن نیوز

بهترین انتخاب برای بهترین شهروند

در این وبلاگ گزیده ای از اخبار مورد علاقه نویسنده آن را بخوانید

به گزارش فاطر نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در باره آخرین خبرها و پروژه‌های مسکن مهر گفت: جدیداً ۵ هزار واحد مسکن مهر در هشتگرد تحویل متقاضیان شده است و بهره‌برداری و تحویل پروژه‌های مسکن شهر جدید پردیس نیز از چند روز گذشته آغاز شد است.

وی درباره سفرهای تابستانی مردم پس از پایان ماه مبارک رمضان گفت: ما آمادگی داریم با مدیریت مطلوب این سفرها را مدیریت کنیم تا در این مقطع زمانی هیچ مشکلی برای مردم پیش نیاید.

نیکزاد در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره افزایش قیمت خدمات حمل و نقل ریلی و هوایی در سفرهای تابستانی گفت: تاکنون درخواستی از این بخش برای افزایش قیمت نداشته‌ایم و فکر نمی‌کنم تا شهریورماه افزایش قیمتی انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره ادغام وزارت‌خانه راه و شهرسازی و تصمیم اخیر نمایندگان مبنی بر تفکیک دوباره این وزارت‌خانه گفت: ما تابع قانون هستیم لذا مجلس در گذشته تصمیم به ادغام آنها گرفته بود و ما هم این دستور را با کمال احترام انجام دادیم و هیچ مشکلی در ادغام دو وزارتخانه نداشته‌ایم.

وی افزود: هر تصمیمی که دولت و مجلس در آن به نظر واحدی برسند ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

نیکزاد درپاسخ به سوالی مبنی براینکه عنوان شده برخی نمایندگان به حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی اعلام کرده‌اند که شما را به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم انتخاب کنند و یا اینکه در دولت یازدهم حضور داشته باشید، در واکنشی عجیب گفت: نماز روزه‌هایتان قبول باشد!

وی در پایان در خصوص ورود هواپیماهای جدید به خطوط هوایی کشور گفت: ۱۲ هواپیمای جدید وارد کشور شده و ما هرگونه حمایتی را از شرکت‌های واردکننده خواهیم داشت.
  • ۹۲/۰۴/۲۷
  • فومن نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی