فومن نیوز

بهترین انتخاب برای بهترین شهروند

فومن نیوز

بهترین انتخاب برای بهترین شهروند

در این وبلاگ گزیده ای از اخبار مورد علاقه نویسنده آن را بخوانید

مراسم 16 آذر دانشگاه صنعتی شریف عصر امروز با سخنرانی حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان برگزار شد که در مقاطع مختلفی از این برنامه، برخی دانشجویان سعی داشتند با ایجاد اختلال و سر دادن شعارهای بعضا توهین‌آمیز، مانع از سخنرانی وی شوند.

مدیرمسئول کیهان که به دعوت دانشجویان دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود، از بدو ورود با فحاشی‌های پی در پی عده‌ای مواجه شد که به هیچ عنوان حاضر به همکاری با مجریان این مراسم نبوده و می خواستند به هرصورت که شده، مانع از سخنرانی شریعتمداری شوند.

وی در پاسخ به این تعداد از دانشجویان که شعار «مرگ بر طالبان، چه کابل و چه تهران» سر می‌دادند، گفت: فتنه‌گرانی که شما‌ها از آنها حمایت می‌کنید، روزی می‌گفتند باید برای حمایت از طالبان، با آمریکا وارد جنگ شویم و در حقیقت طالبانی‌های واقعی، فتنه‌گران هستند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان در پاسخ به شعار «بسیجی واقعی همت بود و باکری» گفت: یک بار به این سؤال پاسخ داده‌ام. من بیش از دیگران با این دو شهید بزرگوار محشور بوده‌ام و می‌دانم که آنها جانشان را برای مقابله با آمریکا و اسرائیل داده اند و حالا جای تعجب دارد، عده‌ای که ایادی آمریکا و مزدور آنها هستند، نام این دو شهید بزرگوار را بر زبان جاری می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه «آزادی اندیشه با فحاشی نمی‌شه» خاطرنشان کرد: اگر کیهان کاری نکرده، چرا اینقدر آمریکا و اسرائیل از آنها بی‌زارند؛ اگر بسیجی‌ها و همین حزب‌اللهی‌ها نبودند، فتنه‌گران مردم را می‌خوردند. پس بهتر است قدر ولی نعمت‌هایتان را بدانید.

شریعتمداری که از سوی دانشجویان دانشگاه شریف با شعار «حاج حسین دوست داریم»، «یا حسین حاج حسین» و «مرگ بر آمریکا» استقبال می‌شد در پایان سخنانش تأکید کرد: ما هر کجا باشیم حرفمان را می‌زنیم. آمریکا و اسرائیل با آن ید بیضایشان هیچ غلطی نتوانستند بکنند و صدای انقلاب به همه جا رسید و حالا تکاپوی‌ فتنه‌گران هیچ تأثیری نخواهد گذاشت و ما محکم‌تر از گذشته حرفمان را خواهیم زد چرا که آن روزها که 16 آذر ابزار دست فتنه‌گران بود، گذشته است

منبع: فارس
برچسب ها: شعار ، بسیجی ، طالبان ، صراط
  • ۹۲/۰۹/۱۶
  • فومن نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی